22.02.2017

4. Gail z cieniowanej włóczki

Niektórzy znają już moje zamiłowanie do tego wzoru. Kiedyś nie wyobrażałam sobie, że kiedykolwiek nauczę się robić takie cuda!!
Jak się okazało - grunt to dobry nauczyciel - w moim przypadku to moja serdeczna koleżanka Eliza - serdecznie pozdrawiam!!- pokazała mi jak zacząć i o co chodzi w schemacie a dalej to już samo poszło!!
Włóczka cieniowana z RappelBobbel, kolor "Kiss from a Rose", niestety 100% akryl, 700 m, 250 g, druty nr 5.
Piszę - niestety akryl - bo większość z nas zna właściwości akrylu, zdecydowałam się na tę włóczkę wyłącznie ze względu na powalające mnie kolory :-)
Teraz szukam innego dostawcy, jestem na etapie "przeglądu" kolorów włóczki cieniowanej, której skład to 50%akryl i 50% bawełna.
Na pewno opiszę swoje spostrzeżenia na ten temat w niedalekiej przyszłości.
A teraz prezentacja 
rozmiar 205 x 105 cm



Schemat dla zainteresowanych: 


O tym jak zrobić taką chustę zapraszam

Tymczasem słonecznego dnia wszystkim życzę!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz